2013年10月31日 星期四

再來懶人BLOG!

10.31.2013

最近非常懶,眼見好多卜友都努力寫卜... 而自己...

有少少慚愧, 還是加把勁吧﹗

不知不覺移民L.A.接近9個月了, 生活是適應了

考到車牌, 找到工作, 總算生活安定下來...

但間中都會哭住打電話/打Skype給媽媽

有時我不想對媽媽哭, 因為不想令佢擔心...

奈何眼睛不爭氣, 要老公幫我傾住數分鐘, 心情平復後再跟媽媽講東講西!


前幾天是我首先"獨自"開車出去跟朋友吃晚飯

其實我本身是有點怯, 但眼見各朋友都說"我會自己駕車到"...

我心想是個好機會跟老公要求, 始終我總會要自己開車, 只是時間問題~~

又難得老公肯答應! 仲要我開車前同我講 : "大個女喇!"

其實佢講完, 我仲怯!!!

沿途中, 我心不其然想, 我想我是適應了美國的生活!

又突然感慨起來, 回想起過去9個月的移民生活, 原來發生了很多事情!

當時一刻是特別掛念屋企人及朋友~

同當時想我安全回家後, 一定要給媽媽電話, 我可以自己駕車出街, 心情極度激動~
(*雖然, 我知她會講 "小心D啦~ 點解阿康唔同你一齊出街? 等等~~ 哈哈﹗)

時間真的過得很快很快~ 之前在香港時, 預計在移民後做的事, 已經大部份做到了~

只餘下暫時最後一個大project:買樓~ (遲些才慢慢討論這個麻煩事~~!)

可以寫成長篇小說~!



4 則留言:

  1. 美國買屋已經比香港易, 不過都係好難呀! Bay Area 依家好貴, 唔知LA 係唔係都一樣???

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 世界各地都因為某些種族搞到勁貴啦

      刪除
  2. Welcome!

    It was real tough to be away from home for the first year, but it does get easier.

    At least you have a job now!

    回覆刪除

XO醬炒空心菜

10.25.2016 話說有位師奶好友推介私房XO醬超級好吃~ 所以先讓我擁有一樽品嚐 早陣子水程空心菜當造 所以加點豬肉碎XO醬就成為一道美味的菜 材料: 水種空心菜 豬肉碎 蒜頭 雞湯 做法: 1. ...