2014年3月11日 星期二

美國購物。


3.10.2014

話說,我地嫁到美國的一群C9有個Group喺Facebook的
專門講下大家喺美國遇到的問題或者分享等等‥‥

早前其實一名C9開了另一個Group,專門討論Coupon~
喺美國購物有不同的優惠,係會令人意想不到~ 平到喊~
甚至有時可以用完coupon後,可以免費拎出門口~
無錯,係免費!
但我道行未夠高,所以暫時只試過一次係免費啫~

要拎著數,可以從幾個途徑拎到coupon的~
我用開的方法喺去Coupon.com 或商鋪的網址print出黎~
另外,我最常用的喺用手機apps "Shopkicks"
呢個apps喺每次去開指定商鋪,開住apps行入去,類似打咭check-in咁~
Check-in後就會得用特定的Points,然後儲夠某個點數去兌換商鋪Gift Card.

我多數兌換Target的Gift Card,因為屋企附近有間,比較方便...
(*Target即類似香港的萬寧,屈X氏咁)

選好心儀的日用品啦,Print好咗的coupon就等待時機成熟時用佢啦~
下圖係最近一次買的body wash....

Olay $4.99/支,買三支就送$5 Gift Card (*要留待下次用)
當時,我同老公都各自打夠points,兩人加埋合共有$10 Gift Card.
計埋稅,我只需俾$5.81 就出得門口... 未計我有$5 Gift Card下次用... 減埋俾咗$0.81
(**雖然張Gift Card下次先用得~~~)

 
另外一次係完全免費的~
得到C9報料,知道Target有款戒煙香口膠賣$9.99
但同時有張Target Coupon寫買任何呢個牌子的就減$10.00
係咪人都癲先~
雖然香口膠對我無用,但對我老公有用~
既然唔使錢,不妨一"拎"呀~
結果架上得返一排,拿拿聲拎住去Cashier啦~
我都估到收銀第一眼唔會相信,但張coupon真係寫減的銀碼嘛~
一望到部收銀機顯示 Pay $0.00 ~ 哈哈~ 任務完成~
再另外一次又係得到Forum的JM提醒... 買任何牌子的急凍食品減$2.00
咁有款較細盒裝的賣$1.96... 即係又唔使錢~
當然如果食開的話,買大盒都叫做抵D,減$2.00喎~
但我未食過又貪新鮮,當然拎盒免費試下~
好食就返轉頭喇!~

最後一支橙汁加急凍炸蝦只係$1.99 (食物不用付稅)

相比起其他精明師奶,我仲有一大段距離~ 真係仲要多多學習~
但係老公已經讚我叻,識得搵coupon買抵野~!
如果喺香港都有咁多coupon可以買平嘢就好啦~
因為日用品喺香港越黎越貴~!

7 則留言:

  1. HAHA, 原來你都用左GOOGLE BLOG~~
    得閒都來我BLOG SEE SEE 啦~
    http://xodebbygaga.blogspot.hk/

    回覆刪除
  2. Nicole:
    ~我都有用coupons 架!! 用coupons 買野, 好有滿足感!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都有用COUPON買野? 正呀!~ 哈哈
      特別係唔使錢拎野走.... 雖然次數係好少好少~

      刪除
  3. Nicole, 你好,
    我都係嫁過嚟美國的C9,想問facebook個group 叫咩呀?
    係美國coupon 真係好好用,遇上BOGO加double coupon, 分分鐘唔使錢

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi... 原來你都係USC9呀~ 我地個GROUP好多唔同洲, 又喺hk嫁過黎的師奶啊~
      你住係SC?
      你唔介意就俾你FB/私人MSG去我email, 我踢你入會啦~ 哈哈~
      希望你喺我地個group會識到你附近的c9啦~ ^^

      美國d coupon真係好正, 成日都會有平野~

      刪除
  4. Thanks Nicole,
    my email is eunice831@gmail.com. :-)

    回覆刪除

XO醬炒空心菜

10.25.2016 話說有位師奶好友推介私房XO醬超級好吃~ 所以先讓我擁有一樽品嚐 早陣子水程空心菜當造 所以加點豬肉碎XO醬就成為一道美味的菜 材料: 水種空心菜 豬肉碎 蒜頭 雞湯 做法: 1. ...