2014年2月13日 星期四

仍然 Candy Crush

02.13.2014

好叻喎自己~ 家陣日日都update個blog喎~!!! 呵呵﹗

我想講我而家每時每刻仍然玩嘅Candy Crush~~













話說我而家玩到第439關!!!
基本上呢,我係一有時間就會玩,我老公都係~
食完飯等收碗時玩,洗完碗又玩~ 瞓覺前都仲玩緊~
其實我都唔知點解呢個GAME玩咗成年幾仲玩緊~
我兩公婆好似痴咗線咁不停玩

















我知有部份朋友舊同事依然沉醉於Candy Crush之中~
所以麻煩見到呢個Blog的朋友繼續俾心心我 ~ 俾extra我~

呢個Blog似request多過似share~~~ 哈哈哈!!!

PS 仲有我阿媽~ 俾我荼毒到佢日日夜夜都玩~ 佢一起身就會問我攞心心~~~ 爆笑﹗

5 則留言:

XO醬炒空心菜

10.25.2016 話說有位師奶好友推介私房XO醬超級好吃~ 所以先讓我擁有一樽品嚐 早陣子水程空心菜當造 所以加點豬肉碎XO醬就成為一道美味的菜 材料: 水種空心菜 豬肉碎 蒜頭 雞湯 做法: 1. ...