2014年1月14日 星期二

LC 煮飯仔。

1.14.2014

自從買咗個LC之後呢~ 我成日都用佢黎炆野~
果然烄得好快,又唔會煲乾水,好鎖水!!!

因為老公鍾意牛腩,但喺美國買的牛腩勁大嚿! 我半個手臂咁長!
所以嗰次買牛(月展)炆蘿蔔
老公大讚好味~


第二次就用黎做一品鍋
因為嗰排天氣勁凍又落雨
好想打邊爐,但又係因為地方問題,所以唔打得住
唯有一次過一鍋過!!!



第三次就黎用薯仔炆雞翼
嗰排雞翼減價 $1.99/磅,唔知係咪年尾多人開party
所以超巿識do肯減價,平時唔減價要$3.00/磅左右架!!!


查實喺香港時,成日聽到阿媽話好難煮咩餸
嗰陣心諗"有幾難呀"~ 但而家做咗半個煮飯婆先知阿媽講得啱
有時真係諗到頭都爆呀!
要知道我老公有名叫少爺~
又要啱佢口味~ 又要佢肯食喎~
同佢買餸時通常都叫我話事
但到我問佢好唔好事,佢就話我唔想/唔食... 吹脹!~


2 則留言:

  1. 見BK成日話LC 煲好用,堅定流架!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係堅好用架.... 我踢你入FB個GROUP呀.... 你會好快中毒架啦~

      BTW, 你睇完如果真係中毒的話就話我知, 我喺美國幫你買個.....哇哈哈~~~

      刪除

XO醬炒空心菜

10.25.2016 話說有位師奶好友推介私房XO醬超級好吃~ 所以先讓我擁有一樽品嚐 早陣子水程空心菜當造 所以加點豬肉碎XO醬就成為一道美味的菜 材料: 水種空心菜 豬肉碎 蒜頭 雞湯 做法: 1. ...