2014年2月12日 星期三

農曆新年

2.12.2014

最近發覺自己身體好似差咗啲~
每個月都會喉嚨痛一次 或 傷風一次~
我覺得係因為無湯水到肚,個人無乜得滋潤,所以出事~
仲要係每當我的起心肝,想每個星期做兩三次運動時就出事!!!
天呀﹗點解﹗

美國的醫療基本上要有保險先COVER,應該係話無保險睇醫生係勁貴﹗
Co-pay(醫生費) $50.00美金,未計藥錢,一款藥我諗要$10.00咁上下,如果醫生開成3-4款藥俾你
咁你總共埋單$100喇﹗係咪癲呀﹗
但幸好我有保險cover﹗但我無睇醫生呀~因為我嫌貴~
老爺又有藥係屋企~ 我自行配藥醫自己~ (其實我咁係唔啱,唔好學我~)

 美國真係咩都大~ 連藥水都大枝過人~
不過真係好靈~ 食一兩之就搞掂~

當我食緊藥水之際,見到我喺香港班姊妹食拜年飯‥‥
影咗以下張相‥‥
係咪好爆笑~! 少爺見到"嘩~ x人咩"
我初時都覺得係,但望落又覺得好搞笑
我最關心係幫佢地影相的人,有咩反應,竟然無反應,如常影相﹗
哈哈哈﹗

再祝大家馬年馬上行大運﹗身體健康﹗萬事如意﹗

2 則留言:

  1. 真係好似xx,但佢地好有心!好返就去打flu shot啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都估唔到佢地有心思到帶埋我去食飯.....
      會呀! 遲D要打返支針先得~

      刪除

XO醬炒空心菜

10.25.2016 話說有位師奶好友推介私房XO醬超級好吃~ 所以先讓我擁有一樽品嚐 早陣子水程空心菜當造 所以加點豬肉碎XO醬就成為一道美味的菜 材料: 水種空心菜 豬肉碎 蒜頭 雞湯 做法: 1. ...